×

Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

RETUR ȘI GARANȚIE

Va rugăm să citiți cu atenție informațiile prezentate în acest document.
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când achiziționați produse online, iar dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna și noi vă vom înapoia contravaloarea acestora.

Sunnypharma.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor prezentate pe site. Rareori acestea pot conține mici inadvertențe: fotografia are caracter informativ și poate conține accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificații pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Va stăm oricând la dispoziție pentru eventuale clarificări și soluționări ale sesizărilor dumneavoastră, la adresa de email comenzi@sunnypharma.ro.

Pentru returul unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, selectati produsele si cantitățile dorite a fi returnate și apoi apăsați butonul Returnează produse din comandă. După înregistrarea cererii de retur, primiți din partea unui operator indicațiile necesare telefonic sau prin email (confirmarea acceptării returului conform condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului (primiți răspuns la emailul trimis, va rugăm să verificați și folderul spam al emailului dumneavoastră) sunnypharma.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate (folosind aceeasi modalitate de plată precum cea utilizată de consumator pentru tranzacţia iniţială) în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Va rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, sunnypharma.ro nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email comenzi@sunnypharma.ro.

Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege

Dreptul de returnare se aplică numai produselor parafarmaceutice comandate și plătite prin intermediul site-ului sunnypharma.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediul comenzi. Sc Sunny Pharma CO produsele comandate și achitate.

CONFORM OUG NR. 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR ÎN CADRUL CONTRACTELOR ÎNCHEIATE CU PROFESIONIȘTII

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate și plătite prin site, să notifice în scris SC FSUNNY PHARMA CO SRL înregistrând cererea de retur folosind butonul - Returnează produse din comandă - (disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii) sau prin trimiterea unei solicitări prin email la adresa comenzi@sunnypharma.ro in care sa informeze asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. SC SUNNY PHARMA CO SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, dus bucal, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).

Diminuarea valorii bunurilor returnate conform OUG NR 34/2014 Art. 14, Alin. 3

Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur; exceptie facând cazurile de mai sus) în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, din același motiv i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsură în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora.

Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunzatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  • ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • folosirea aparatelor electronice și electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
  • murdărirea, zgărierea, pătarea produselor;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  • desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.

GARANȚIA

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie de conformitate conform legii 449/2003. 
Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie (produsele de folosinta indelungata) veti primi certificat de garantie la livrarea produsului. Certificatul de garantie, imprimat pe hartie, va insoti produsul in momentul livrarii sau va fi generat pe orice alt suport durabil si poate fi trimis cumparatorului pe adresa de email. 
Certificatul de garantie contine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service care vor asigura reparatia produsului.
În cazul în care un produs pe care l-ați achiziționat de la noi prezintă defecțiuni în timpul garanției comerciale vă rugăm sa ne informați despre această situație la adresa de email garantii@sunnypharma.ro. În urma primirii informării dumneavoastră noi vă vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situației reclamate.